20 frågor om mig själv, ärligt

Postat den: 2013-04-28 @ 14:46:27 | Allmänt | Kommentarer (0)

Namn: Lina Jansson 
ålder: 14, snart 15, den 15 e maj.
längd: 160 
 ------------------------
vad är du rädd för?: Flyga flygplan, spindlar och ormar.
3 bra egenskaper hos dig själv?: glad, sprallig, vänlig
3 mindre bra egenskaper hos dig själv: dålig förlorare, blir lätt väldigt arg när jag förlorar, har svårt att säga vad jag egentligen vill och känner. 
-------------------------
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: sig själv, go och rolig, se bra ut, snäll men inte föööör snäll, lukta gott! 
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: sårat och sårat, gjort ngn besviken ngn gång när vi inte känt likadant för varandra, men inte sårat sådär "vilja dö så ledsen" sättet haha.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja de har jag, dum nog 2 ggr, men man lär sig av misstag, dock sårar det och tar tid. 
har du strulat med någon: ah...?
-----------------------------
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: riktigt ledsen är när någon lurat mig, sen lämnat mig, förbannad alla spelare och alla domare på plan när jag spelar fotboll.
Har du någonsin sportat: går på fotboll nu, har ridit (ångrar dock att jag sluta), Sen testat massa olika saker. Någon du ser upp till: MAria montazami och lionel Messi såklart. 
--------------------------
Någon som gjort dig riktigt glad i ditt liv:  alla som jag umgås med gör mig glad, även att jag blir ledsen av olika anledningar med folk som jag umgås med ångrar jag inte det, eftersom att det en gång fick mig glad, lixom. 
Värsta smärtan du råkat ut för: det beror på vad man syftar på, när någon sårat mig, och när jag skadat mig. 
Har du piercing eller tatuering: naveln och i öronen, ingen tatuering. 
-----------
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? japp, men jag tänker inte säga vad eftersom att det är just en hemlighet. 
vem tillbringade du minst 2 timmar med?: mitt fotbollslag
är du i ett förhållande nu: nej och vill inte det Heller. 
hur känner du dig just nu? glad, men trött. 
 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan