1. Beskriv din allra bästa vän

Postat den: 2012-09-30 @ 21:46:37 | Lina | Kommentarer (0)

Denna fråga fick jag tänka på. Jag har fått lära mig att jag har MÅNGA som står mig nära. En har jag kommit hur bra överens med för vi har gått igenom alla skit saker tillsammans exakt lika dant. Vi berättar nu allt för varandra, saga.
Men den som jag ska rikta mig till i detta inlägg är en vän som jag känt sen jag var 4 år ungefär som jag säger allting till och älskar över hela mitt hjärta.
Isabelle Larsson. Hon är en guldvärdig vän som kan beskrivas med hur många ord som helst, hon håller de hon lovat säger inget till någon, finns alltid där för mig, samma humor, kan lita på denna tjejen och tror absolut inte att hon snackar skit om mig. Om det fanns en större mening än "jag älskar dig" skulle jag sagt det till henne.
Jag älskar dig super duper mycket fina vän! <3

Tillbaka till startsidan