svar på kommentar

Postat den: 2012-10-30 @ 14:42:07 | Djur | Kommentarer (0)

hej där! Jag läser inte nellie Berntsson's 24/7 utan tittar in någon gång ibland för att de är en bra BLOGG. Jag härmar inte , men ändå är jag rätt säker på att de INTE är HON SOM KOMMIT PÅ DE ORDEN. De finns tusen andra bloggar som skrivit exakt likadant utan att de måste ha härmat just henne, alla i Sverige vet inte vem hon är. Om jag Inte hade kommit på något själv hade jag inte fått idéen att skriva detta, och om jag inte hade kommit på något "eget" som du påstår så hade inte DU gått in och lagt tid på att kommentera något till mig. sen hade inte mina läsare stannat kvar om jag härmade någon, jag har kommit på något eget DET GÖR ATT DOM STANNAR.. Annars hade jag nog haft 0 besökare om dagen, sug på den ;)

Tillbaka till startsidan