Solsidan del 1 säsong 3

Postat den: 2012-10-07 @ 21:31:21 | Annat | Kommentarer (0)

Solsidan del 1 säsong 3 ÄGDE SERIÖST. Jag satt och garvade var grymt skönt att solsidan äntligen har kommit tillbaka.

Förövrigt så är jag ganska arg för att jag inte hunnit springa idag.. Fan oxå. Jag måste ta tag med de där med springnen, sätter på mig kläderna imorgon DIREKT efter skolan och drar ut och springer, sen rider min pålle.

Pratat med min fina fina bästa vän, issa. Saknar denna tjejen, och vi pratar seriöst om allt tsm. jag är glad, ska man säga tillfälligt? ;)


I'm happy.
Nothing, can bring me down, it takes à big fall to know where you stand, I KNOW WHERE I STAND. Jag står på jorden, med båda fötterna. Inte alltid, men oftast, om jag inte gör de, kämpar jag tills jag gör de. jag är glad. Jag är glad, jag är glad. Oftast.
Everything is going to be okey in the end, if it's not okey, it's not the end. Alltså är det inte slutet för mig^^
Och jag ska ALLTID KÄMPA, ända till mitt hjärta stannar,
SÅ LÄNGE JAG ANDAS LEVER JAG.

Tillbaka till startsidan