Rodnar

Postat den: 2012-10-28 @ 21:26:06 | Djur | Kommentarer (0)

Kom nyss ut från duschen. Imorgon ska jag klippa mig... Kill me ;) så kände att jag ville ha JÄTTE RENT HÅR :) ska bara klippa topparna.. Sen kanske inget på min lugg eller de allra slitnaste för vill att luggen ska växa ut och vara exakt lika långt som de andra håret.

Jag är glad och satsar på boss mer än någonsin och boss är verkligen super fin! Älskar mina vänner och ska försöka att umgås med dom så mycket som möjligt. Älskar min familj som ställer upp för mig , speciellt mamma och pappa som kör mig på tävlingar hit och dit. Betalar hästsaker, kläder och allt det dära som jag vill ha. Ska göra mitt bästa i skolan också.. För att göra mamma och pappa stolta.. Känns som att jag mest gör dom besvikna. Tar sönder allt, för okoncentrerad, pratar för mke , för slarvig , för ointresserad osv osv, mi pappi o mammi slösar bort väldigt mke pengar på MIG. Ska försöka bättra mig. Och se de ljusa stunderna i livet. Det enklaste sättet att bli lycklig är att släppa de som gör dig ledsen. Men snälla lina som var snäll mot allt och alla är fortfarande inte tillbaka. Jag längtar tills att få hämnas. Jag älskar att vinna, och om detta nu är en lek, kommer jag gå ut ur leken som en vinnare.

Godnatt.

Tillbaka till startsidan