orkar inte just nu

Postat den: 2012-10-30 @ 21:38:06 | Djur | Kommentarer (0)

Just nu är de lite si och så. Konstigt hur jag orkar hjälpa andra när jag inte ens kan ta hand om mig själv, mycket som sägs i denna värld som inte stämmer och vet faktiskt inte vad och vem jag ska tro på längre. Och orkar inte just nu. Egentligen har jag ingen lust att bo kvar i denna staden.. I denna fula äckliga och vidriga håla som är kallad Nässjö. Jag vet inte hur länge jag orkar inte hålla på såhär. Men jag är rätt säker på att de inte är länge till. Jag kanske är den där tjejen som verkar så sprallig och glad. Men nu börjar de negativa vinna .. Och orkar faktiskt inte kämpa emot längre .. Så tar ett litet break från allt nu, vänner och blogg. Vi hörs om ett tag. Nu ska jag ta hand om min familj och mig själv. Vi hörs'

Tillbaka till startsidan