Lina är Skiiiit stolt..

Postat den: 2012-10-06 @ 15:43:03 | Annat | Kommentarer (0)

Sprang båda långa och korta Rundan när det egentligen bara var tänkt korta,, men sprang båda, och blev faktiskt inte trött.. Hade kunnat springa mer men mina skor är för små, och smärtan i foten blev större för varje steg så jag ökade på och sprang väldigt snabbt, se sista 100 meterna och slutade sen när jag kom ut från låga rundan till sågverket, stretchade och gjorde några armhävningar och sittups känner mig i form och ska hoppa in i duschen , sen kommer Amanda och vi ska ta lite foto, sen ska jag ut till stallet och fixa allting för imorgon. Var grymt jävla skönt att springa idag, RENSA ALLA TANKAR, tänkte inte på någotting knappt, bara på musiken som spelades i mina öron VAR GRYMT SKÖNT.

Tillbaka till startsidan