Idag kunde jag dött ;)

Postat den: 2012-10-08 @ 19:02:41 | Vänner/släkt | Kommentarer (0)

Idag gav jag mig själv in i något som kallas självmordsuppdrag. Boss vilade idag.. Vem tror ni inte jag red ist? Jo den GALNA hästen som vilat för att han har varit skadad och endast skrittats på 1 gång ute i skogen med mamma.. Och då var han pigg, jo RIWAL.
Seriöst han är galen, var galen ;)

Han skötte sig som en pingla, kunde båda skritta, trava och galoppera. Jag satt som vanligt, och mamma sa att de såg fint ut. Så när riwal har kommit igång igen ska jag faktiskt.. Håll i hatten ... Ut och tävla en klubb tävling I HOPPNING!!!!! På riwal :)
hahha , den galna dressyr hästen ska ha kul, har inte bestämt höjd, men vi får se. Kommer inte bli så högt, men kanske 80,90? Eller 90 kanske är för högt krav på dressyr stjärnan ;)
Vi får se, men först ska jag kunna rida och hoppa han ordentligt utan att dö.
Ska rida både boss och riwal imorgon. Så vi får se hur han är imorgon.

Tillbaka till startsidan