godmorgon

Postat den: 2012-10-29 @ 08:21:28 | Djur | Kommentarer (0)

Godmorgon vaknade nyss. 08:15 ... Varför ska jag vakna så tidigt? Klippning idag...sen ska kompis hänga med mig hem, ska se om mamma kan hjälpa mig klippa boss, är ju träning på onsdag för jens. Så hoppas att han kan bli klippt innan då. ska snart få gå ner och platta till håret för de kan inte se ut som ett troll när jag går till frissan. Ska oxå sätte på te - vatten och se om jag kan fortsätta se en vampyr film som jag aldrig han se jätte långt på. Den var faktiskt bra, även att inte Cajsa och Wilma var så intresserade av att se på tv... Detta blev ett helt random inlägg. Men de får ni ta.. Ja juste. Ni kanske undrar varför rubriken blir så konstiga? Som igår blev de rodnar nät de skulle va godnatt osv.. Men de var för att de ändrades här på appen på ord som iPhone redan har eller ngt... Så de var inte att jag skrev de. ;)

Tillbaka till startsidan