Ridpasset

Postat den: 2012-11-06 @ 21:42:04 | Hästbilder | Kommentarer (0)

Red i ridhuset. Där var de hinder så vi skulle plocka undan dom, sen när jag skulle lyfta upp en bom på sargen så hade jag lillfingret på sargen så slängde jag upp bommen på lillfingret och jädrans va ont de gjorde, trodde jag hade brutit de först, kunde inte röra och de bara bulta som tusan. Red med en hand först och kunde inte trava för de gjorde för ont. Tillslut var jag tvungen att böja de en gång och när jag böjt igenom de så försvann smärtan lite så kunde rida ändå. han skötte sig fint, arbetsovillig, trots att de va 4 st inne i ridhuset, en sak som var negativt idag var att han gärna ville sakta av till trav i gallopen. Han är nog lite trött.. Kanske får han vila imorgon.. Ladda batterierna.. Har varit hårda pass nu ett tag. Vi får se.
Vi hörs ikväll, de vet ni!

Går inte att lägga till bild, bildlöst inlägg sorry.

Tillbaka till startsidan