godnatt

Postat den: 2012-11-02 @ 22:35:22 | Djur | Kommentarer (0)

kollade igenom gamla inlägg.. Eller gamla inlägg men typ .. Förra och för förra månaden.. Sjukt hur fort saker förändras. Jag log, men ändå högg de till.. men asså de är chill och ändå sjukt vad som hänt år 2012 och sjukt hur de har FÖRÄNDRAT MIG OCH MINA NÄRA. shit asså, tar typ aldrig något för givet längre. dags att glömma och gå vidare. För de brukar jag vara bra på, och nu börjar de försvinna ur tankarna.. De är de ända som ska försvinna annars är allt borta typ. Tankarna ska försvinna och vad babblar jag om?! ;)

Ska iaf sova för imorgon blir en lång dag med bestis festis, och de ska bli sååååå kul. Älskar den tjejen.

jag har nog egentligen inte förändrats så mycket.. Jag är alltid den jag är, och de går lixom inte att ändra på.. De ända som jag har ändrats är lite min attityd om någon stampar på mig och samt mitt mod.

en sak som jag säger till ALLA DÄR UTE:
Never play games whit someone's heart. NEVER.

Godnatt.

Tillbaka till startsidan