godnatt.

Postat den: 2012-11-27 @ 22:03:56 | Lina | Kommentarer (0)

Hoppas ni gillade mitt långa inlägg om att aldrig ge upp. jag har nyss pluggat ihjäl mig, biologin är checkad och hoppas jag är redo för prov imorgon. GASH. Nu kör vi. prov på hemkunskapen på torsdag. fredag skippa skolan för då drar jag upp till Stockholm. Längtar!

Jag älskar allting just nu. älskar att jag har en sån fantastik familj, fantastiska vänner och en fantastiskt häst. allt rullar och mitt liv är som en liten lista. undrar faktiskt när den ska ändras igen och nya regler skrivs? ;)
Det enda jag saknar är ... En som betyde för mig.


DAMN! Bjuder på en sann bild!
Lyssna och lär boys :)

GODNATT.

i really miss...
...him.

"DO YOU KNOW HOW MANY FUCKING TIMES' I CRIED FOR YOU?!"


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan