Vinst med laget!

Postat den: 2012-05-27 @ 22:15:29 | Vänner/släkt | Kommentarer (0)

Fy vad gött med vinst idag alltså. Först stod det 1-0 till oss sen gjorde de ett mål så då stod det 1-1 sen så stod det de ett tag sen gjorde vi ett mål, och sen ett till och sen ett till. Så det slutade med 4-1 till oss :)
Kanon bra kämpat!

Gud vad taggad jag var först 'råkade' jag springa/fälla/tackla till en tjej så båda två stupade ner i backen, tjejen började gråta men jag kände ingenting så det gick bra med mig. Innan andra halvlek fick jag bollen och slog iväg ett pass, det var ett bra men min fot fick damp på mig så den värkte ett tag kändes som jag hade brutit de men jag vet att det går över sen så fortsatte halta på plan och hoppades han skulle blåsa av för paus. Sen så vilade jag i pch stretchade min fot. Efter den dära tacklingen som jag gjorde på motspelaren så var det någon som var grymt förbannad på mig, vet inte vem det var men någon kom bakom ryggen och tacklade ner mig på marken när jag tog bollen. Det gjorde skit ont men fortsatte spela ändå, jag blir TAGGAd av sånt , jag märker att folket blir arga och då blir jag retsam pch taggar upp mig, that's me!

Så jag är nöjd, men sitter med en ond fot som inte går att böja ( ioförsig gör det aldrig det helt för får ont i den varje match) och en stor bula nedanför knät, plus uppskuret knä!! Toppen! Men kämpade gjorde vi alla!

Go Nässjö f98!

Kolla vad som stod på min mobil innan? Fattade nada?!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan