tyvärr

Postat den: 2012-05-02 @ 22:03:00 | Ridpass | Kommentarer (0)

tyvärr så kan såklart inte bästa filmen laddas över från mammas mobil, blir så trött på skit mobil och är INTE på humör. Så jag ska försöka att fatta mig kort så ni slipper ta del av min otrevliga sida..
Filmen kommer inte ut idag eller imorgon eftersom att jag måste plugga på ett bajs prov som vi har på fredag har jag INTE tid. Detta är väldigt trist men jag har försökt nu och det går verkligen inte, jag får hitta på det på ngt annat sätt på fredag. Hoppas alla är ok med det.
Nu orkar jag verkligen inte mer inte bråka med massa telefoner och hade det varit min gamla telefon ja.. då hade jag slängt den i golvet På DIREKTEN. Men eftersom att det är mammas telefon jag försöker hantera så NEJ jag får försöka vara trevlig mot den, men svära som f*n på telefonen haha..
Ja ni fattar hur arg jag är nu.. jag som ville visat er filmen.
Inget inlägg om hoppträningen idag inte.. nej det får vänta.
F*N


IGGA MIN KATASROFALA SITS MEN DETTA VAR EN DÅLIG biLD TAGEN AV MAMMA KOMMER BÄTTRE SEN.
OCh DETTA VAR 1.05 hindret :)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan