♥ Seg update! ♥

Postat den: 2012-05-28 @ 20:02:16 | Lina | Kommentarer (0)

Har haft en lam och seg dag. 3 prov idag, spanska, so och matte. de flesta p.g.a att jag var sjuk förra veckan lite iaf. Lång och inte ok dag. Halft fint väder, och jag need music. Jag vill BEHÖVER någon som delar spotify med mig.. men alla är sååå snålla... Iaf så bad jag pappa leta rätt på våra hörlurar som är helt borta typ.. men verkar inte som han hittar några så vill in till stan för att köpa, undra om det är för seeent? :(

Shiit dålig update i know. Och inget intressant inlägg, har inte tittat på min statiskt men förhoppningsvis har den nog sjunkit buhuhu. ^^

Ska nog köra ett nytt intressant inlägg snart vi får se! :)




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan