Ridit

Postat den: 2012-05-01 @ 19:15:28 | Ridpass | Kommentarer (3)

Nu har jag precis ridit Boss. Egentligen skulle jag bara skrittat men mamma övertalade mig och vi red ett fint dressyr pass, mest att hålla bogarna på plats och ha en rytmisk takt. Funkade fin fint. Känner att han är väl arbetad nu och så fick han en skoppa havre och sitt hö, så han får mumsa på nu i boxen. Så hans energi kommer nog ändå vara på topp inför hoppträningen imorgon.
Nu är jag riktigt taggad för hoppträningen och VET att jag måste vara helt fokuserad.
Det går inte att lala runt eller tänka på ngt annat. Jag måste vara där, tänka på VARÉNDA sväng, tänkte på skänkeln och bra fart osv. ni fattar.
Ingen häst som hoppar runt allting utan att ryttaren är koncentrerad. visst Boss fixar banor och hinder.. men jag måste vara vid liv. Koncenterad, hjälpa han i svänger osv. Sen klarar han det. När allting sitter på plats kommer det flyta på som f*n. Ingen och INget kan stoppa oss. Here we come!

Bjuder på en liten film från ridpasset IGÅR!
Så kom ihåg, ridpasset på filmen är från igår.





Denna låten spelas hos mig nu. Känns riktigt skönt att hitta tibx till eric saade musiken. Den är rätt. han är rätt. Ohja!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Thilda

Så fint du rider! :D

2012-05-01 @ 19:39:01
Postat av: Jimmy

Fin sångsmak du har ;)

2012-05-01 @ 19:55:43
Postat av: Johanna T

Vilken söt häst du har!

2012-05-01 @ 20:35:24
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan