ridit

Postat den: 2012-05-08 @ 19:55:59 | Ridpass | Kommentarer (0)

shiiit vad taggad boss var idag igen.. Jag började rida han i trav och skritt och mjukade upp han i båda varven, tog sen gallop och ökade och minskade, han löd skit bra och var HUR taggad som helst, så fort jag kom med skänkeln ökade han, perfekta! Såklart ska min padd åka av alltså den är inte en "riktig" padd utan den bara lyfter upp sadeln där bak. Så var tvyngen att hoppa av när jag hoppade upp igen var han skiiiiiiit taggad alltså jag skojjar inte... så fort jag fattade gallop flöög han iväg i ett litet skutt. Såklart minskade jag och sen ökade och minskade han löd bra så jag är verkligen nöjd. Min fina ponny!<3







Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan