Iphone 4S VS SAMSUNG GALAXY S3?

Postat den: 2012-05-28 @ 20:38:31 | Allmänt | Kommentarer (0)

Samsungs superlur etta på topplistan

Iphone 4S har länge legat etta på listan. Men Samsungs nya flaggskepp S3 har sakta men säkert seglat om och ligger nu etta på Mobilio.se:s topplista över populäraste mobiler.

S2:an var onekligen en succé för Samsung – det var trots allt under dess era som den koreanska mobiltillverkaren seglade upp som världens största.

Uppföljaren S3 ser inte ut att göra någon besviken den heller. Trots att den släpps i Sverige först den 29 maj har den redan lagt sig först på Mobilio.se:s topplista. Några av funktionerna som lockar är en blixtsnabb fyrkärnig processor, röstkommandon, 8-megapixelkamera, 4,8" skärm – och mycket mer.

Tvåa på listan är Iphone 4S följt av HTC One X och Samsung S2.

------------------------------------------------------

Jag vet inte riktigt vad jag tycker har Iphone 4S just nu, redan lite *host* mycket trakaserad. Sönder på HELA framsidan av skärmen, och lite av glaset gått bort, för övrigt är den bra, men om jag ska vara ärlig tror jag att Samsung galaxy s3 slår Iphone lätt nu! Lixom vilka jäkla funktioner den har!
Nästa inköp av mobil? Njaa, kanske inte, gillar Iphone att skriva sms på, och Iphone är den ENDA mobilen jag inte tröttnat på. Iphone 5 kanske? vem vet^^ Om jag ens får en ny, så som jag behandlar min Iphone 4S! höhö.


Samsung galaxy S3, snygg om jag får tycka till!


Iphone 4s, hel också! (y)


----------------------------------------------------------------------------


Ungefär så här ser min Iphone 4s ut.. fast ännu värre glaset uppe i vänstra hörnet där man tar foto är HELT borta, man ser in i Iphoneén.PLUS ATT MIN ÄR VIT!

Visste ni?
ATT IPHONE HAR GUMMITRÅD INUTI TELEFONEN. JAG SOM LYCKATS SE DET FÖR ATT MIN MOBIL PAJJAT, SNYGGT JOBB.. R.I.P MOBIL!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan