Friidrott

Postat den: 2012-05-30 @ 08:03:08 | Vänner/släkt | Kommentarer (0)

Ska ha friidrottsdag idag. Bhuhuu är i benen såklart! Men jag ska försöka ändå. Jag vill vinna. Men det finns andra som nog är bättre än mig. Eller jag vet att det finns. Men jag har ju någonting att skylla på ifall jag inte vinner. För mig är det typ att vinna eller förlora :(

Höjdhopp
Längdhopp
100m
Är jag med på. Vi får se hur det går.
Hoppad höjdhopp för 1 1/2
Årsedan, hoppade då 1.30 men jag vet inte om jag klarar det idag.. Sen hoppade jag längd igår men sätter ner händerna före fötterna haha .. Så det blir kortare. Sen 100m har jag aldrig sprungit förut. Så det ser ljust ut för mig verkligen!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan