ut och rida boss i skogen.

Postat den: 2012-03-04 @ 14:51:54 | Hästbilder | Kommentarer (0)

Nu ska jag snart dra ut och rida Boss i skogen, härligt att det fina vädret är med en idag, woopwoop.
Vill tävla men måste skaffa grönt kort först bhuhu. iaf så har min statistik stigit mycket. Grymt kul.
amanda har mejlat massa fina bilder på mig, boss och Fantasi. Håll utkik kommer lite då och då.

Jag har fortfarande problem om jag ska bada på tisdag eller inte. Hon som piercade mig sa att jag fick bada efter 6 veckor. Men när jag läser på andra sajter på internet är det yp 3 månader eeller när den läkt, så kan inte bestämma mig. Men men..

På lördag hämtar jag grönt kort boken för att börja plugga iiippp. Sen kan jag tävla.. gött.




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan