Satsar på min häst och på bloggen.

Postat den: 2012-03-25 @ 14:52:32 | Tävlingar | Kommentarer (1)

Okej, såhär ligger det till. Ja, jag vann en rosett med min häst idag. Han var fantastisk. Han taggade till på framhoppningen och hoppade kanon. Banan var han taggad och flög över som ingetting, jag stärkte hans självförtroende riktigt ordentligt idag. Han var sås tolt över sin fladdrande rosett, det syndes på han. Jag var världens lyckligaste tjej, och nu tänker jag satsa. Jag ska nå mina mål. New forest SM och ungponnychampionat I ÅR!! Nästa år.. tar vi då. Även att jag redan vet vart jag vill. Men bloggen då? Jag går i 7:an och har en häst+fotbollen, vad händer med bloggen? Jo, jag ska satsa med den, hästen kommer först, sen kommer skolan, sen kommer bloggen. Men från och med nu. Ska vi satsa, vi ska klara mina och hans mål. Han har alla chanser i världen att komma långt. Vi måste bara sätta igång nu, och vi ligger lite efter. vi får ta igen det. Det gör vi snart. Snart kommer ni se oss hoppa 1 meter på new forest SM vad säger ni om det? Vetlanda i år.. nu jävlar kör vi som fasen. Nu ska vi satsa. Ingen film på tävlingen idag men bilder fick ni se. Jag vill verkligen tacka alla som stöttat mig och sagt att vi kommer lyckas. Speciellt mina föräldrar som hjälpte mig att köpa denna fantastiska unggponny som har alla år framför sig. Jag säger bara, klå den! Woopwooop.

image description

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Julia

Hejsan Lina! ;)

Julia från HoppKvalite, lust att göra ett bloglovin byte med min nya blogg?

2012-03-26 @ 19:10:38
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan