Lagg att ladda över filmerna.. :(

Postat den: 2012-03-08 @ 18:55:38 | Hästbilder | Kommentarer (0)

Filmerna från gårdagens hoppträning går inte att ladda över, när jag har tid ska jag försöka leta efter laddaren men nu har jag inte det. Har blivit så seg uppdatering nu men det är för att vi har många många prov nu.
så bloggen kommer bli lite offline. men aja, ska försöka så gått jag kan..  

Ridpasset;
Idag så longerade Maja Athos och jag ville vara med och titta, och det var så hårt underlag på banan så jag ville inte rida gallop där, inte heller mycket trav, så jag skritt arbetade han, gjorde han lös och fin och övade även på så att han börjar lyssna mer för skänkeln. Han har börjat skita i min skänkel men han ska vara så kvick och lyssna på direkten. Han började göra det mer idag, men måste träna ännu mer, mest i gallopen då det är vitkigast att han lyssnar för skänkeln i gallopen.
annars gick det bra och han var super snäll idag.




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan