Inte bloggat på JÄTTe länge..

Postat den: 2012-03-15 @ 19:40:39 | Ridpass | Kommentarer (1)

.. nej som rubriken lyder.. har inte bloggat på ett tag, jag har haft sååå mycket nu och har varit alldeles för trött, gått och lagt mig väldigt tidigt och har inte varit på datorn ngt bara på mobilen och som ni vet så laggar appen så går -typ- inte att ladda upp därifrån.
iaf så har det hänt massa roliga saker :D:D:D:D
Jag har köpt ett martingal, men tyvärr passar det inte så får lämna tbx det, ska köpa ett nytt sen.
Hoppade på Boss idag, gick super super super duper BRA !! :D:D
Gud så glad jag är nu, sprallig och känns som att livet inte kan bli så mke bättre, nej verkligen inte!
Iaf så var han pigg ibörjan men han var rolig att rida såklart! Sen så hoppade vi räcke 1 gallopsprång och sen en oxer, till slutet hoppade vi en oxer på 1 meter, och han flög över och verkligen bjöd, han blev inte rädd eller ngt, as duktig var han. Så den övningen ska jag köra mer, för han har verkligen fått upp självförtroendet mer på den övningen! Gud vad glad jag är för det! Och så småningom när han har jätte bra självförtroende och hoppar perfekt kan vi höja hindret ytteliggare. :D
Så det gick bra.

Puss lina, detta blir nog ett inlägg på ett tag. Bloggen är lite OFF you know.
Men ska försöka, när det går bra och jag har tid för datan, ja då jävlar wooopwoop
btw, iaf så ska jag nog tävla i Bratteborg i april jippeeii.
80 o 90cm kanske hoppar över 90cm för vill inte att han ska tapa självförtroendet på tävlingar heller ju!? :D
iieeee gud vilket liv jag lever!<33

Puss.




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Hoppryttare!

Duktig Boss är och du med!!...sett er på träning o ni kommer gå långt! :)

2012-03-16 @ 11:16:39
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan