Sry

Postat den: 2012-06-29 @ 16:39:52 | Allmänt | Kommentarer (0)

sry bad update. men såhär är det igår tänkte jag blogga , men mobilen stannade och inlägget raderades var trött och gick och la mig ist. inte hunnit blogga men igår så precis när jag täknte gå ut och rida boss så var en av hans sko lös, så han fick gå in igen och vila, min hovslagare är på semester så han kan inte sko han för att vara på säkra sidan får han vila och inte ridas till hovslagaren kommer hem. tråkigt för allt jag jobbat för är som bårtblost typ.. men men, chillar hos wilma, sover hos henne inatt, snattade hennes data när hon duschar ha en bra dag alla! 
Tack för alla söta kommentarer det värmer alltid!<3 


bjuder på bilderna.. 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan