Ridit

Postat den: 2012-06-04 @ 19:25:12 | Ridpass | Kommentarer (0)

Nu har jag kommit in från stallet.. gossade med kattungarna med kompisarna, sen red vi och sladdade paddocken.
Ridpasset kändes super bra, dock var han lite trött på att byta gallop, så bytte bara fram, men när jag får en bra gallop så byter han både fram och bak. I början var han lite stel men det gav efter sen när jag hade ridit en stund. Red ungefär 50minuter idag och körde väldigt mycket gallop och trav. Han blev trött och imorgon bara kör vi mjukpass inför tävlingen på Onsdag! ;)


Nej jag hade inte såå korrt hår, men hade det i en sne fläta så flätan var på andra sidan!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan