Ridit

Postat den: 2012-06-27 @ 20:00:15 | Allmänt | Kommentarer (0)

Nyss kommit in från stallet, idag red jag på ängen, tog med mig mobilen för att jag skulle galoppera tills  låten var slut och sen skritta tre min, gallopera till en ny låt osv osv'  låter kanske inte ett dugg jobbigt men testa själva, ca 4minuter på en stor äng i gallop är länge. I början var han skit pigg , bocka stegra och sprang iväg men efter ett tag blev han trött och lugnade ner sig, men var ändå pigg och arbetsvillig även att han var trött och svettig så man trodde Vi hade badat. Skrittade sen hem och duschade av han sen släppte ut han i hagen så får han gå och beta tills ikvällM då han går in och sover. Imorgon kör jag på ängen igen, likadant!! En vecka hård träning sen ska vi försöka ta en till privatlektion för Jens innan tävlingen sen dagen efter tävlingen åker vi till falsterbo, nästan ett måste att åka dit varje år, så jäklar grymt är det! 
 
 
I bakgrunden ser man ängen vi red på idag.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan