planerat att köpa.

Postat den: 2012-06-19 @ 21:25:30 | Shopping | Kommentarer (1)

p

   

 

 

Detta är Boss outfit på tävlingen. matchar perfekt. :)

dessa kommer jag lasta ut i samt med mitt "linajansson" täcke.

 

Detta kommer jag ha på mig, allting är från whitaker oxå. :) samt en tröja under kavajen som oxå är från whitaker. Skit gött ju.

allt detta kostar tillsammans: 5938 kr. men är helt klart värt det! kommer bli hur snyygt som helst...:D

Detta kan ni hitta på charlies. priser finns där.

 

vad tycker ni om mitt val? HISS /DISS?


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: lovisaaaa

HISSSSSSSSSS jätte snyggt liina:DDDD :***

2012-06-20 @ 09:46:49
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan