Lovisa Holm

Postat den: 2012-06-06 @ 20:34:47 | Vänner/släkt | Kommentarer (0)

Vill säga grattis till Lovisa Holm på caprice, de vann båda sina klasser idag 90 och 1m i avd à såklart! Lovisa är en av Mina bästa vänner och jag verkligen älskar henne. Hon och hennes häst är bara för bra, grattis till dubbel vinsten! Avis är jag! Men tur att det gixk bra för mig med!

Bilden på caprice och Lovisa tog jag från hennes blogg där har de segertäcken på sig! Snygga är de :*

Besök hennes blogg :
lovisaholm.devote.se

Känns riktigt gött att båda jag och hennes familj har bokat hus i samma område i Skåne i sommar, vi kommer ha det såå roligt. :)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan