Hoppträningen

Postat den: 2012-06-26 @ 18:58:33 | Allmänt | Kommentarer (0)

Hoppträningen gick bra, var privatträning för mig och lovisa, intensivt pass så boss blev väldigt trött, hoppade lite olika hinder, han hoppa fint men tveka osv osv, jag måste vara mer bestämd och hålla min skänkel nära så jag hela tiden kan vara bestämd ifall han skulle få för sig att smita, eller vägra. Så det tränade jag mycket på, men vi ska börja köra mer hård pass. för att det jag kör nu är alldeles för mesigt, nu ska jag ut och konditions träna på vår stora äng hela veckan + lite golfrundan i skogen. Nu kan jag blogga från min lilla minilaptop så kommer film sen hur mke boss och jag utvecklats ;)

Sålänge får ni nöja er med gamla bilder.


bild från treårstest.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan