Hej!

Postat den: 2012-06-25 @ 21:25:30 | Allmänt | Kommentarer (0)

Hemma från Lovisadagen har varit awesume. Hade jätte kul, badade i hennes pool i regn och storm typ. As gött. Boss får vila idag. Han kommer ha överenergi till träningen imorgon, men då får jag bara lära mig att hantera det, och ifall han nu skulle ha det  tävling Någon gång så vet jag hur jag ska hanskas med det. Ev tävling om 12 dagar , i Aneby 90 & 1m sista tävlingen innan NF SM vill hoppa 90 & 1m för att checka av han, ska ju hoppa de i Vetlanda. Men vi får se om det blir av, en dag innan vi ska dra till Falsterbo. Så vi får se ja. När jag kom hem från Lovisa gick jag till stallet hälsade på boss , han var kelig , satte på han exem täcke och sen hämtade jag tröja och båda min rid västar, ska titta vilken jag såg minst biffig/klumpig/tjock ut i, kom tillslut överens med resten av familjen att jag såg minst de dära ut i min nya, hoppar med den nya alltså. Men imorgon är det jobb för att kunna tjäna ihop till min sadel och tävling utrustning. Shit, kill me. Aja inte så länge denna veckan nästa vecka blir det mest. :) 
 
Shit vad liten jag ser ut! :)
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan