Filmen från hoppträningen

Postat den: 2012-06-13 @ 21:34:28 | Hoppträningar | Kommentarer (1)

ÄNTLIGEN!! så som jag lipat jag är sååå trött.. aldrig känt mig såhär.. iaf så kommer filmen eftre mycket om och men blev jag räddad av en liten mini laptop som är röd som jag använde för 2 årsedan.. det var tydligen den ändå som fungerande..för er som inte läst om hur det gick på träningen, här kommer inlägget igen:

hoppträningen Gick awesume, och är jätte nöjd. Finaste pållen hoppa som en Gud. Hoppa det kan han. Han lyder mig fin fint, men var stark och pigg, Jens tjatade om farten, men denna gången att det inte behövde gå riktigt så fort, fast denna gången tyckte jag inte det gick så fort jämfört med tävlingen i forserum... Hahaha då skulle han inte sett mig, han skulle skrikit med en mikrofon SAKTARE!!!! Men men. Han var pigg och stark. Men han skötte sig fin fint ändå. Boss flög över ett 1.10 hinder, ett 1.05 hinder och resten lite mindre. Noggrant kollat höjden nu vetni, så jag kan säga resultaten till ER :)

Nöjd med finisen idag, och fick reda på exakt den övningen som vi skulle öva på. Sen blir det hoppa bana på måndag , och en markarbets övning innan dess.

Så som sagt nöjd över min lilla skrutt ;)
Plus att vi hoppade joker hinder idag, skit smalt hinder.. Jämte 1.10 hindret.. Ni kommer se det på filmen. Men boss tvekade inte ett skit. Han hoppade som vanligt..


ser ni hindret jämte det röd gula? det som sitter ihop med det röd gula.. det är joker hindret..kan inte varit bredare  på längden än 1m serri ;)
image description

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Anna

Ni är helt grymma!

2012-06-18 @ 20:17:08
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan