Felfri i 90!!!

Postat den: 2012-06-06 @ 12:53:37 | Vänner/släkt | Kommentarer (0)

Felfri i 90 oxå! Två rosetter hem. Han hade bra fart, hoppa av perfekt pch hade bara korsgallop i en sträcka. Dock var han HUR taggad som helst. Och stod och stegra och hoppa på stället innan start och på framridning och på framhoppningen oxå.
sen efter första hindret, var han FÖR taggad så då valde han att välja väg själv och svängde åt andra hållet men jag fortsatte svänga åt det hållet vi skulle, då var jag tvungen att göra en u-sväng och så fortsatte vi, så jag kom felfritt ändå, men nära att jag korsade min egna väg. Men gjorde aldrig det.
Lite slarvigt men han var skit taggad och svårt att hålla emot, han blir bara mer taggad för varje gång. Han tycker det är såå kul, och vet vad det är nu, så inte konstigt han taggar.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan