Tatuering i nacken?

Postat den: 2012-07-31 @ 11:25:03 | | Kommentarer (0)

Har börjat fundera mycket på en tatuering, ville först ha den vid handleden, men har ändrat mig. Nacken 4evah. Okej, det kan göra grymt ont, men jag har nästan ALLTID uppsatt i tofs eller bulle. Då syns tatueringen och enligt mig är tatuering i nacken ett av de finaste ställena. Jag vill endast ha ett citat så att sitta på en stol i ca 40 min kan jag nog klara av. Jag har redan nu funderar ut citat som BETYDER för mig men ändå citat som inte så många har. Detta gillar jag skarpt: "when life gives you hundred reasons to cry, show life that you have à thousand reasons to smile. " Eller denna: " Never let your memories be greater than your dreams" Men de är väldigt långa så kan ta ett tag ju... Gillade även denna: " the best of time is now." Pch även " Never say Never" Men vet inte riktigt om jag vill ha det för alltid men det är simpelt och snyggt och sant.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan