Sådär!

Postat den: 2012-07-20 @ 21:36:12 | | Kommentarer (0)

Nu har jag varit och hämtat gräsbroddar hos grannen, tack madde! Sen vart jag ute hos min pålle borstade han och fixade manen. Nu satt jag och spelade lite Sims. Haha neerd jag är. Imorgon ska jag packa ännu mer inför Halmstad, rida min pålle och sen fixa han, tvätta han osv osv. Ska bli så kul. Sen på söndag tävlar jag, ska vara där kl 09:00 då det startar, sen när jag kommer hem ska jag fixa min häst och säga bye bye till han, sen drar jag till stationen hoppar på tåget till Halmstad i 3 timmar sen kliver jag av och är med goaste saga i några dagar tills cuppen, börjar, den veckan får boss lite sommarvila. Ses vi i Halmstad?


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan