Jag mår riktigt riktigt Piss alltså

Postat den: 2012-07-31 @ 14:14:06 | | Kommentarer (0)

Jag har inte ork, mitt huvud bultar och tankar snurrar, jag vet att jag börjar 8an och om jag har likadan press på mig med hästar , plugg och fotboll kommer jag gå in i väggen, det blir för mycket. Jag vill satsa på fotbollen fullt ut, men jag älskar min häst och vill inte göra ett misstag, jag mår Piss och behöver bara prata med en vän nu, jag orkar inte träffa folk. För det gör mig ännu mer ledsen. That's life. Everything Will be okey in the end if its not okey, its not the end. The show most go on, soon, But not now.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan