Godmorgon

Postat den: 2012-07-30 @ 09:57:58 | | Kommentarer (1)

Sooooooooovit!! Tankar snurrar så fort jag vaknar , min cp tå bultar (sjukan nästa kanske?) usch nej . Men idag, är jag utvilad och orkar ta diskussioner. Men hur länge jag orkar vet jag Inte. Hur länge en stoor saknad sitter kvar vet jag Inte, just nu känns det som föralltid. Idag ska jag umgås med min fina vän Amanda om jag har ork. Sen ska jag bara sova igen.. Och igen och sen klaga över min tå och mitt bultande huvud. När vi var på cuppen gick vi till de där röda korset hjälpen , de sa att den var inflammerad eller ngt(kanske spridit sig till leden) så de skulle punktera min nagel, de värmde upp en nål med tändstickor (jo jag har fobi för eld blev ju rädd...) sen stack dom nålen på min nagel , då skulle typ nageln smälta eller ngt, men de hjälpte inte, de behövde en större nål. Men jag skulle komma tillbaka imorgon om det inte blivit bättre skulle jag åka in till sjukhuset, de rekomderade mig att INTE spela. Vad gjorde jag? Spelade en halvlek första matchen sen andra matchen spelade jag fullt ut. Efter de hade jag ONT . Vi gick aldrig tbx till röda korset saken utan jag fortsatte spela på, VEM I HELA VÄRLDEN VILL LIGGA PÅ ETT SJUKHUS NÄR DET ÄR Cup? Iaf så vet jag var min smärtgräns går.. Den säger inte stopp på långa vägar .. Jag kan spela väldigt mycket och ha ont . Ha ha inflammation i tån ÄR värre än att bryta fingret och DÅÅÅ hade jag ont, jag skrek och grät hela tiden, detta är ungefär samma känsla, det bultar och svider kopiöst. Men icke, lina grät inte nu , vad är det för fel på mig?


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Patricia

hallå skulle du ha din design eller???

2012-07-30 @ 10:18:49
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan