pluggat, fixat hästarna.. ngt mer kanske?

Postat den: 2012-02-09 @ 20:29:40 | Blandat | Kommentarer (6)

Äntligen klart med allt, tror jag iaf.. gud vad skönt det ska bli med lov.. behöver verkligen det.
Men jag hann aldrig klart med min tavla som jag håller på med på Elevens val.. :)
Men jaja får göra klart den efter sportlovet.. då jag är ut vilad.. Let´s go!

Ska bli sååååååååååååååhääääääääär gött med lov som jag sagt 100 ggr osv osv? :o
men ändå, i love it!

planering för sportlovet..
- åka skidor i hästra.
- fest med brudarna i grimstorp .. tror jag det är? :o chill a ja vet..
- rida och fixa hästarna, lyx eller? OHJA!
- fotbolls träningar.. gött osv osv..
- bara chilla med familjen
Let´s the sport holiday begin.. (a)

love/lina.


tagen med Iphone 4S dålig kvalite, right?




färga håret rött? (a) HAHAH skulle aldrig våga men aja.. :)
haha inte seriöst inlägg alls.. 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Elin

Du skulle passa jättebra i rött hår!¨

Det var mycket du skulle hinna med under lovet :D haha! :) Hoppas du får ett trevligt lov i alla fall!

2012-02-09 @ 20:37:43
Postat av: Lilly

Fin ögonfärg asså...

2012-02-10 @ 21:06:50
Postat av: Therese

Awww.. vilken sötnöt!

2012-02-10 @ 21:14:32
Postat av: Sanna

Har du redigerat dina ögon på den nedersta bilden ? Om inte, WOOOWW !! säger jag bara ='D Kika gärna in i min blogg, www.lifeaboutsanna.blogg.se

2012-02-11 @ 21:06:42
Postat av: anna

vilka fina bilder :)

2012-02-14 @ 19:23:29
Postat av: Tikka

Supersöt ponny, älskar manen <3

Men vilken färg har du på ögonen egentligen? :)

2012-02-17 @ 21:16:40
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan