Idag.

Postat den: 2012-02-28 @ 20:01:45 | Lina | Kommentarer (0)

Det första kompisarna gjorde när man skule åka skidor var att lura upp en i sitt liften, sen pekar de ut en backa som vi ska åka och jag förljer efter, sen tycker jag den är lätt och bara gasar, efter det bara stupar det rätt ner, och jag vet inte hur man stannar och bara åker i världens fart neråt, i halva den branta backen ramlar jag och voltar och snurrar ändå ner till backens slut, kompisarna tror jag böjrade gråta, men låg där nere och gapskrattade, haha kom i vilken fart som helst förbi sofie som var först, alla var skit förvånade.. sen så lärde jag mig allt och åkte ifatt alla i slutet då jag körde störtlopp.. sen så slutade det kanske inte perfekt, linn ramlade och jag var tvyngen att svänga så kommer sofie där och krockar in i mig, båda ramlar och tappar skidorna, vi gapskrattar och hela klassen står o glor.. hahahaha, sen åker de andra ner och sofie o jag ligger kvar mitt i backen och kommer inte upp för de är så brant, sen får vi inte på oss skidorna för man bara glider iväg, sofie får såklart på sig sina skidor och åker ner en liten bit, den tiden tog la ca 10 minuter, sen kommer de andra i klassen igen och frågar; har du inte fått på dom än?
Ne duvet jag bara sitter här med en skida för skojjskull? haha men iaf, så hjälpte de mig med skidan och jag fick på mig den och kunde åka ner igen och lämna in dom, för sen skulle vi hem.

Dagen var helt amazing, och verkligen något jag SKA åka på nästa år igen.. puss.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan