Allt klart!

Postat den: 2012-02-03 @ 19:04:23 | Ridpass | Kommentarer (1)

Nu har jag kommit in från stallet.
Blev bara ridning på Boss idag :(
Det var så jävla kallt ute och Fantasi har ingen kondisition så då valde jag att låta henne vila, så hon inte blev sjuk..
Men det gick jätte bra att rida Boss!.. Och jag har ÄNTLIGEN fått min MAGPLATTA till boss.
Han brydde sig inte ett dugg om den, och hoppade skit bra med den också.
När jag hade tagit av den såg jag att han hade nuddat med brodarna på magplattan så det är ju bra att den används^^

Schemat som jag hade gjort imorse kommer ni se igen fast dom saker jag har gjort.

Skolan - check.
Ridit - check
fixat hästarna- check
läxor- check

Helgen kommer bli fett najs, och förhoppningsvis jäkligt rolig.

Puss hej!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Elise

Fina bilder, och jättebra blogg! :3

2012-02-03 @ 19:23:27
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan