trött på att bli stampad på

Postat den: 2012-12-28 @ 21:05:53 | | Kommentarer (0)

det är sjukt hur världen kan va töntig ibland. jag är trött på att aldrig veta till vem jag ska lita på, som kan hålla sitt ord. Jag är trött på att aldrig få säga vad jag själv vill, utan att ge mig.
"Jag lovar att aldrig lämna dig"
Just nu är jag trött på allt som har med vänner att göra. för folk kan trampa på mig hej vilt! Men jag får inte göra vad jag vill under en dag nej vänta... en kväll utan att de blir kaos. utan jag måste ge mig, okey då, vi två bara.
"Jag lovar att aldrig lämna dig, att aldrig göra så mot dig"
Lova inget du inte kan hålla, för de kan fan inte vissa alltså. Jag är så jävla trött på att bli såhär FUCKING trampad på, men lixom "okej helt okej, du får göra så, men jag lyder dig"
Nej fan aldrig mer, jag skrev långt sms nyss och sa som jag kände. För jag är riktigt trött på detta, trampar du på mig, trampar jag tillbaka.

Tillbaka till startsidan