Julklapparna

Postat den: 2012-12-25 @ 10:38:06 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har tagit foto på julklapparna nu. Är så nöjd och idag kommer typ farmor och farfar osv till oss, så ska öppna lite till. 


Jh collection tävlingsschabrak plus matchande huva :D


träns till Boss :D


Små och söta saker :D sockar,hästgodis,läppsyl som är en apelsin, ring, öronhängen. 

Navelpiercing :D 


tävlingskavajen :D 

Denna jacka, Hv polo som mamma och pappa sa att jag inte skull få p.ga. priset fick jag ändå, perfekt passform
 och sitter helt perfekt. Är så glad.


Ni får ursäkta att jag har på mig idrotts kläder på mig, men tröttnade på kläningen :D

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan