godnatt

Postat den: 2012-12-30 @ 02:27:50 | | Kommentarer (0)

ibland så blir inget som det tänkt sig, 2 dagar kvar tills nyår är, men vet vad jag ska göra ändå!
Är sams med personen som jag alltid känt sen jag var liten bebbi. vi håller alltid ihop, vi är som systrar. Men bästa vänner kan oxå bråka, men detta visar ännu mer på att vi verkligen inte klara oss utan varandra, vi blev sams ganska fort.

Jag personligen tycker det är viktigt att inte hela tiden visa en perfekt sida, ingen är perfekt och ingen är inte alltid glad. det är viktigt att också kunna släppa ut sina känslor, bloggen, föräldrar so what?
Att bara vara glad och gömma sig bakom allt de onda funkar inte. Jo på kort tid, men de blir helt enkelt för mycket sen att visa så perfekt sida hela tiden. Att visa sina känslor och att säga att allting inte hela tiden är perfekt är bra. det kanske lyfter fram andra och får än att tänka om, kanske behöver man inte hela tiden visa perfekt liv och gömma sina känslor och tankar. Visa dina positiva saker, men glöm inte, utan regn blir det ingen regnbåge.

Därför tycker jag det är extra viktigt för mig att kunna skriva vad jag känner och mina känslor det vet ni. Ibland är jag glad, nästa dag tom, eller sårad, eller ledsen. Det varierar, det gör allas liv.

jag var arg, förvånad och.. Öhm? Tom men nu av en helt annan orsak. jag har blivit sårad förut, men nu! Nej. Jag lär mig mina misstag, de sårar inte längre. utan jag tog inget för givet. Jag tar de som de kommer. Därför förvånade de mig inte nu. Därför kan jag hantera det bra.

Nu ska jag iaf sova , haft mysig dag med kompisar, godnatt!

" du är som chuck bass, men vem är Blair?"

Tillbaka till startsidan