godmorgon

Postat den: 2012-12-29 @ 12:43:47 | Allmänt | Kommentarer (1)

 
duschat och fixat mig, ska snart dra in till stan, träffa goa matilda,agnes,wilma och linn oså, mamma fixar boss box idag, och han vilar eller rids av cajsa idag.
Igår var jag lite "off" berodde på att jag inte visste ut eller in, livet chockerar en varje dag, igår var det negativt, men jag satte faktiskt ner foten igår, sa till att de inte var okey och jag kommer inte tillåta det, det var nog bra gjort, men det sårar. fyfan. att hålla avstånd från någon jag känt sen jag var litet barn sårar. Men om man själv blir sur får något jag skulle göra, men sen ger tillbaka på samma visa, är det helt plötsligt okey då? Känns konstigt just nu, tomt. Men jag står med båda bena stabilt på jorden just nu ändå. ska umgås med kompisar idag, igår snurrade mitt huvud och hade fruktasnvärd huvudvärk, ska försöka koppla bort tankar och känslor idag, livet löser sig.

jag vet vad jag håller på med, Jag vet hur mycket jag kan koppla bort innan jag bryter ihop, jag klarar mycket och för varje liten sak som kommer, blir jag allt starkare de vet jag. Hur mycket det än sårar, så blir det bättre.

The show most go on. 




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: hannah

åå lina ! älskar din blogg lider värkligen med dig när du mår dåligt över dig och din kompis ! tycker värkligen att ni ska bli sams igen ! nu till nyår och allt ! säg förlåt även om du kanske inte har gjort något dumt då löser det sig alltid lovar ! ni är ju som systrar bråkar men ändå älskar varann !! ´
kram

2012-12-29 @ 20:59:29
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan