2013... Shit.. Det börjar snart..

Postat den: 2012-12-30 @ 23:36:47 | | Kommentarer (0)

Inte kunnat blogga .. Appen LAGGA.
Mitt hår är typ rött nu.. Eller nej asså de är brunt med skiftningar i rött. Men de är najs! de sa kompisarna iaf! :)

Ska sova nu, smsar med issa, checkar instagram oså.
Snart är 2013 slut.
Har bestämt att 2013 ska bli MITT ÅR.

2012- är så gone, allt som hänt 2012, våren, sommaren, hösten och alla de senaste dagarna. TAS INTE med i 2013. Jag lämnar 2012 för gott. Och allting som hänt runt om kring.
2013- fokusera på NU. inte tänka tillbaka på 2012, lämna det förflutna bakom mig och blicka framåt. Glömma allting med "han" med stort H, förflutet bakom, nutid framför mig. lämna alla trista stunder och alla bråk, förflutet bakom , nutid framför.
Lämna alla tråkigheter bakom mig, och börja om.

New year, new beginning, new ME.

Godnatt. bjuder på en oseriös pic och en fint citat till er!

Tillbaka till startsidan