Today

Postat den: 2012-08-30 @ 09:41:20 | | Kommentarer (0)

Godmorgon! Idag hade vi sovmorgon igen. Känns gött och nu är jag utvilad. Iaf, boss ska ridas, ungefär som igår men lite lite mer gallop och lite mer samlad trav så han börjar bygga upp sina muskler igen.
Ska oxå prata med tränaren och säga att om dom behöver folk till matchen i helgen kan jag vara med, jag avstår från träningarna men om de behövs kan jag vara med på matchen. Om jag vilar ut i det sista kan foten vara bra. Får vi hoppas. Idag ska jag gå på foten utan tabletter i kroppen.

Slutar tjugo över tre kommer hem typ klockan 4 undviker att mobilblogga det är så tråkigt, men det kan bli något inlägg, vi hörs senare.

Jag ser ledsen ut på bilden, just nu är jag inte det, men de ändras såhär fort.. Men jag ser ut som en mobb på bilden .. Inga the picture ;)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan