Ridpasset

Postat den: 2012-08-30 @ 19:26:32 | Allmänt | Kommentarer (0)

Gick super idag.. red som igår, men travade över bommar, och bytte oxå lite gallop. Han var fin över bommarna, stabil och travade på fint. Han bytte gallop korrekt också, Han är verkligen super i formen. Idag var han pigg men ändå super lydig, busade ingetting med lilla mig idag.
Hade tänkt att visa bilder men nej, bilderna vill inte sparas, så nu blir de som de blir :(
inga bilder från passet..





ENORMT kul att statisktiken är så hög så jag tror jag slått besöksrekord. Super glad tjej. Kommentarer rullar in, och gör så jag fortsätter att få bloggen att bli större, kanske att jag har tur att få blogga för horsespot. MEN de kommer dröjja typ.. 1000 år ;)





Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan