Rida boss <3

Postat den: 2012-08-29 @ 16:39:20 | Allmänt | Kommentarer (0)

Hemma nu, ska laga nudlar, blogga och fixa lite stuffs, sen drar jag mig ut till stallet, ska rida min gris Boss ;)
Dressyr idag, han ska vara lydig och inte testa positiv och lyda för skänkeln. mitt mål idag, eftersom han har haft sommarvila länge , kör jag inte så länge idag.

Skolan var chill.. lite lite hål och blä mat i skolan annars helt ok ;)
En enda lektion på morgonen sen mat. sen har vi dock många lektioner efter de och sen knappt några hål, så de är de negativa, vi har verkligen fått SÄMST schema.. ;/

Jaja, fortsätt kommentera i inlägget "nyfikna på vilka ni är" ALLA är så lata, kom igen ni med bloggr länkar jag ju ;)



Dagens citat ;
head up, stay strong, fake a smile and move on. ;)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan