plakat?

Postat den: 2012-08-31 @ 17:57:05 | Allmänt | Kommentarer (0)



Vad tycker ni? Plakat / inte plakat. Jag själv tycker att det är snyggt att ha plakat på boxen, andra tycker det är fult och lämnar tillbaka de, sparar bara rosetten.
Jag har 1 ynka litet plakat. Det vann jag med boss på New forest SM.
Ioförsig har jag inte tävlat någon omhoppning på Fantasi, hon har bara gått clear round och annars varit skadad.
Plakatet som jag fick med boss ska jag sätta på boxen idag (hittade plakatet idag, hade slarvat bort det)
Rosetterna som jag har ska jag sätta i ett glasskåp som jag jobbar på i slöjden :)

Vad tycker ni? Ha plakat på boxen/hemma eller slänga/lämna tillbaka det?




bild tagen på från google, då jag inte hittade bild på min eget plakat för att bilden som jag tog gick SÅKLART INTE att ladda upp. Ses snart. Ska rida B ;)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan