10 sanningar om mig själv.

Postat den: 2012-08-31 @ 16:51:25 | Allmänt | Kommentarer (1)

1. jag älskar att mosa flugor när dom stör mig, dvs , DÖDA flugor är de bästa som finns  <3
2. jag fastnar bara för killar som bor någonannanstans , eller som jag aldrig kan få :(
3. jag är inte TRÖG, bara ställer frågor jag vill ha SVAR på, känn på den ;)
4. när jag går förbi en spegel måste jag kika på hur mitt hår är. :s
5. när jag var liten var de bästa som fanns att sjunga, jag trodde jag sjöng fint, men egentigen sjöng jag värre än en kossa på en mur, tondöv typ.
6. Jag känner mig oehört SMART när jag svarar rätt på en fråga som inte tilda/linn kunde ;)
7. Jag hatar mig själv för att jag är grymt kräsen när det gäller killar, jag kommer va singel 4evah.
8. ledsen att behöva säga detta.. men jag går grymt mke på utseende hos killar.. utseende först..skulle aldrig kunna bli tsm med en kille som är ful, sry mamma & pappa..men jag tror ni vill att jag ska ta med mig en snygg kille hem va? ;)
9. Jag knr mig tuff i min nya skinnjacka ;)


SIST men inte MINST :
den smachiga 10:an .. brb ska komma på någon ;)
... DAMDAMDAM...DAM!!
10. HAHAH, jag är väldigt hemlig av mig, jag avslöjar inte för någon om något. och de skulle aldrig falla mig i tanken att ens visa min telefon för någon i klassen (utan att radera något) för 1000kr typ.. även att jag suktar efter de 1000kronorna ;) 

Shit pommesfrites vilken SMASCHING 10:a de blev.. ;) 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: sussi

fin jacka,var kommer den ifrån? haha dog på ettan ;D

2012-09-01 @ 13:44:57
URL: http://spissies.wordpress.com
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan