Vänner

Postat den: 2012-04-28 @ 12:47:15 | Lina | Kommentarer (1)

Har funderat länge på nu om det verkligen finns så måna kaxiga tjejer/killar här i världen.
de flesta jag har träffat och aldrig känt förut är grymt snälla. Seriöst I mean it!
träffade flera nya vänner igår på Eric Saade konserten. Lixom hur trevliga som helst.
När jag är utomlands träffar jag också nya vänner hur trevliga som helst även att de pratar t.ex engelska.
Så finns det ens kaxiga folk? faktiskt så är jag osäker. Jag menar om jag hittar någon smo är kaxig/elak eller något så kanske jag inte känner personen. hennes bästis t.ex hon är ju inte kaxig mot henne osv.. så jag menar ordet kaxig betyder inte ngt för mig längre.
taskig är dock en annan sak, man kan vara taskig, men kaxig har jag svårt att tro att just den personen är kaxig mot allra hennes närmaste ändå.

Jag kan bara tacka eric saade att han hade konsert i jönköping. Annars hade jag och tilda ALDRIG hittat Josefin och Amira.
De är fantastiska skojjar inte. Kändes hemskt att skilja sig ifrån dom när vi skulle åka, men vi lovade att hålla kontakten vilket vi ska.
Amira och jag var VÄLDIGT lika. haha borde var "kinderägg" brunnet på utsidan, blond på insidan.
tilda och josefin, ja de var också lika.
Grymt kul hade vi och, från och med NU kommer jag
ALDRIG DÖMMA MÄNNSIKOR FRÅN DERAS BEETENDE PÅ 1 SEK!
NEVER!

TACK TACK TACK TJEJER FÖR EN UNDEBAR DAG TSM! KOMMER ALDRIG GLÖMMA DEN OKEY!? NEVER NEVER.
ÄLSKAR ER ALLA. ÄVEN ATT VI TRÄFFADES FÖR FÖRSTA GÅNGEN OCH UMGICKS I CA 6 timmar haaha.




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: josefine<333

aww, älskar dig också, kommer aldrig glömma dig eller tilda, NEVER NEVER!!! LOVE YOU! :'D<33333333333333333333

2012-05-05 @ 19:35:18
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan